Ons Akademie - Top 5














Aktiwiteite by die skool:
Akademie
Kurrikulum volgens Departement van Onderwys
Klein klasse vir individuele aandag met interaktiewe witborde
Remediërende ondersteuning vir leerders
Fokus op geletterdheid, syfervaardighede en digitale vaardighede
Ons bied ook kunsklasse aan van Graad RR - 7
Buitemuurs
Stimuzone (Kontak Chantelle 076 939 1496 )
Monkeynastics (Kontak Elize 082 575 7690)
Kultuur-uur drama skool (Kontak Lorraine 081 025 7709)
RCFA Rhino- Ring Contact Fighting Arts (Kontak Theresa 082 615 9319)
Skaak akademie (Juf Marianda 084 878 5025)
Sport en Kultuur
Atletiek, landloop, netbal, rugby, krieket en hokkie
Paviljoen en sportvelde
Kultuuraktiwiteite en jaarlikse optredes
Voordrag en redenaars
Revue
Gevorderde Fasiliteite
Toegeruste klaskamers
Skoolsaal en kantoorblok
Beplande nasorgsentrum vir leerders
Interaktiewe witborde in klaskamers
Toekomstige Ontwikkeling
Tablets en rekenaars vir digitale leer
Virtuele realiteit (VR) as deel van leerervaring
Voltydse arbeidsterapeut-pos in beplanning










Die Biblioteek Projek




Laerskool Koedoeskop, 'n Afrikaanse plaasskool in Doornfontein naby Thabazimbi, het ongeveer 250 leerders – baie van hulle kom uit huishoudings sonder toegang tot leesmateriaal. Volgens waarnemende skoolhoof Lize Marais, het die meeste leerders nie boeke by die huis nie en sukkel hulle met leesbegrip en taalvaardigheid.
Die Droom: ‘n Biblioteek van Hoop
Onderwysers het ‘n inisiatief aangepak om ‘n kleurvolle, interaktiewe biblioteek te skep, as deel van die Boeke van Hoop-projek. Hierdie droom het gegroei tot ‘n formele fondsinsameling met die doel om R1 miljoen in te samel.
Die biblioteek sal leerders toegang gee tot boeke en ‘n wêreld buite hul onmiddellike omstandighede.
Lees- en taalvaardigheid verbeter.
Hoop en drome inspireer.
‘n Nasorgsentrum insluit vir kinders wie se ouers ver werk.
Die projek beoog ook:
Rekenaars, tablette en ‘n leesmoniteringsprogram.Virtuele werklikheid-uitstappies (bv. besoek aan die piramides van Egipte).
'n Remediërende pos vir ‘n arbeidsterapeut of opvoeder om voltyds saam met leerders te werk.
Volgens projekbestuurder Sonica Bothma het kinders dikwels beperkte beroepsdrome, omdat hul wêreldbeeld beperk is. Hulle weet nie van ander loopbane buite hul onmiddellike konteks nie. Deur lees en toegang tot inligting kan hulle se selfvertroue groei en hulle drome verbreed.
“As jy kinders deur ‘n wêreld van boeke kan inspireer, groei hulle verbeelding en leer hulle van kleintyd af om groot te droom.”
Die projek benodig ondersteuning van die publiek en organisasies. Hulle soek veral:
Borgskap vir salarisse van voltydse personeel.
Donasies vir boeke en digitale toestelle.
Vennootskappe met maatskappye wat kan help bou, toerus of onderhou.
Volg ons op sosiale media
Skoolure:
Maandae – Donderdae: 07:15 – 14:00
Vrydae: 07:15 - 13:00
Na-ure en nasorg: (binnekort beskikbaar)
© 2025. All rights reserved.
Kontak besonderherde:
Fisiese Adres:
Doornfontein Plaas,
Koedoeskop, Limpopo,
Tel: 014 061 0060
E-pos:
lskoedoeskop@lantic.net
admin@koedoeskop.com
hoof.koedoeskop@gmail.com